بیشتر و بیشتر مردان نگران حفظ وزن سالم هستند. متخصصان تغذیه می گویند گنجاندن پسته با پوست امروز در میان وعده های کوچک در برنامه روزانه عامل مهمی در حفظ وزن سالم است. میان وعده ایده آل حاوی فیبر، پروتئین و چربی های سالم است.

پسته از جمله میان وعده هایی است که به طور همزمان سرشار از سه ماده مغذی فوق است. 1 وعده (49 پسته) حاوی 3 گرم فیبر، 6 گرم پروتئین و 11 گرم چربی مفید برای قلب است.

بعلاوه، پسته ممکن است کالری کمتری نسبت به آنچه مردم فکر می کنند داشته باشد. در مورد حقایق تغذیه ای پسته بیشتر بخوانید (لینک به دلیل 1). درباره پسته و مدیریت وزن بیشتر بخوانید (لینک خلاصه تحقیق مدیریت وزن)

فواید مواد مغذی پسته در زندگی
کاهش مشکلات سلامتی زنان راه مهمی برای حفظ سلامت جسمانی آنهاست. داشتن قلب و عروق خونی سالم کلیدی است و پسته این کار را انجام می دهد. درباره تحقیقات علمی درباره فواید پسته برای سلامت قلب بیشتر بدانید. (لینک به خلاصه مطالعه سلامت قلب) که فواید پسته برای سلامت قلب را نشان می دهد.

حفظ وزن سالم یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از زنان است. متخصصان تغذیه می گویند گنجاندن میان وعده های کوچک در برنامه روزانه عامل مهمی در حفظ وزن سالم است. میان وعده ایده آل حاوی فیبر، پروتئین و چربی های سالم است.

پسته از جمله میان وعده هایی است که به طور همزمان سرشار از سه ماده مغذی فوق است. 1 وعده (49 پسته) حاوی 3 گرم فیبر، 6 گرم پروتئین و 11 گرم چربی مفید برای قلب است.

بعلاوه، پسته ممکن است کالری کمتری نسبت به آنچه مردم فکر می کنند داشته باشد. اطلاعات بیشتر در مورد پسته را در Nutrition Facts about پسته بخوانید یا اطلاعات مربوط به مدیریت وزن و پسته را مرور کنید.

دیابت یکی دیگر از تهدیدات برای سلامت زنان به ویژه با افزایش سن است. تحقیقات نشان می دهد که پسته یک میان وعده سبز ایده آل برای کسانی است که به دنبال کنترل قند خون هستند. در مورد پسته و کنترل قند خون بیشتر بخوانید. پسته و کنترل قند خون.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *